Salgs- og leveringsbetingelser:

Salgs- og  leveringsbetingelser:
1. Virksomhedsoplysninger:
Luxury Living
Tlf: +45 26 24 99 01
Mail: mn@luxuryliving.dk
Adr: Kongevej 21, 8752 Østbirk, Danmark.
Webadr: https://luxuryliving.dk/
CVR: 35683852
2. Priser  og betaling:
Alle priser på luxuryliving.dk er i DKK og inklusiv dansk moms 25% samt alle danske afgifter, told mv.
Betaling foregår via Visa, Mastercard og American Express.
Pengene du betaler for varen vil blive trukket når varen er afsendt. Ved bestillingsvarer betales der ved bestilling.
3. Levering:
4. Fortrydelses- og returret:
På luxuryliving.dk har du efter lovgivningen, 14 dages fuld returret/fortrydelsesret, medmindre andet er angivet under beskrivelsen af produktet, og dette gør sig gældende ved bestillingskøb af varer som bliver specielt fremstillet til dig - her bortfalder returret/fortrydelsesretten.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til: mn@luxuryliving.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Det er vigtigt, at du kan oplyse os dit ordrenummer, så vi hurtigt kan finde din ordre.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.
Varen skal før tilbagebetaling, returneres i original emballage.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Reklamation:
Reklamation skal ske skriftligt og være dokumenteret modtaget hos Living Luxury senest 2 år efter varens levering. Kunden skal reklamere indenfor rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter kunden har konstateret fejlen eller manglen.
Ved ikke-synlige skader skal reklamation ske på lignende måde, efter manglen ved grundig undersøgelse kunne være konstateret. Der kan alene ske ophævelse for de konkret forsinkede eller mangelfulde varer i en ordre. Udebliver eller forsinkes i øvrigt en del af ordren, eller er en del af ordren mangelfuld kan der alene ske ophævelse heraf. Enhver reklamation skal være specifik, dokumenteret og præcis angive reklamationens indhold. Returnering kan ikke ske uden forudgående skriftlig accept af Luxury Living.
5. Databehandling:
Se cookies og privatlivspolitik (https://luxuryliving.dk/pages/cookie-og-privatlivspolitik)
6. Klagemuligheder:
Send mail til mn@luxuryliving.dk.
Kan vi ikke blive enige om behandling af reklamationen, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan indgive din klage via www.forbrug.dk.
7. Kontakt:
Har du nogle spørgsmål, eller har brug for anden form for rådgivning i forbindelse med hjemmesiden, kontakt Luxury Living på:
Tlf: +45 26 24 99 01
Mail: mn@luxuryliving.dk
8. Ændringer:
Salgs- og  leveringsbetingelser er gældende – og gælder forud for andre sådanne eller lignende betingelser fra en kunde – for alle ordrer med mindre fravigelse er udtrykkeligt skriftligt aftalt. Salgs- og leveringsbetingelserne kan ændres løbende og uden varsel.
9. Lov  og værneting:
Alt handel fra luxuryliving.dk håndhæves inden for den danske lovgivning.
10. Forbehold:
Luxuryliving.dk tager forbehold for trykfejl, udsolgte varer, prisændringer og leveringstider.